Sunday, January 1, 2012

2011 to 2012 ?

 

Assalamualaikum and hye :)

Yeahh, 2011 was over and welcome to 2012. Everyone akan bersedih dan bergembira bila menjelangnya tahun baru. Sama seperti aku. Agak sedih sebab tahun 2011 have a lot of memory and will never forget. Sayang untuk lupakan semua kenangan setiap tahun ! Huhu. But its okay . Kita perlu pikir kedepan dan biar lah kenangan tu menjadi sesuatu yang boleh menyenangkan hati kita apabila diingat dikala sedih atau sunyi :')

Azam ?
Act, azam tahun lepas pun tak kesampaian lagi. Maka, aku harus teruskan azam aku yang tahun lepas punya. you know what ? yeah! bertudung. Yes, bertudung. Kalau pakai tudung tapi perangai tak semnggah tak elok jugakkan ? So, aku nak perbaiki diri aku dulu dan slow slow its gonna be :)


Selamat Tahun Baru 
Semoga tahun ini akan menjadi tahun yang lebih baik dari tahun-tahun lepas :)












No comments:

Post a Comment