Saturday, November 5, 2011

The Bestfriend I Ever Had



Who is this ? 
Siapa gerangan hamba Allah di atas ni ?Haha, Okay. Dia kawan terbaik aku yang aku pernah ada. Comelkan ? #errpleaselah,tapimemangcomelpunkawanakuni :P . Yes Haziq, aku tulis pasal kau lagi dalam blog aku. Kenapa ? Tak boleh ? Tak percaya ? Ahh ! Idon'tcare!  

Firstly, saya nak minta maaf kat awak sebab saya curi gambar awak, heee dan yang teruknya jugak saya edit gambar awak ni, heee.  :P
Okay budak comel kat atas ni memang baik. Seorang sahabat yang cool sampaikan aku pun tak boleh nak se'cool' dia, peramah sampaikan kadang-kadang aku tak mampu nak balas teguran dia, caring sampaikan aku tak tahu nak balas jasa baik kau, kawan :') Aku rasa bertuah sangat sebab pernah ada kawan sebaik kau. Tapi kau malang dapat kawan macam aku. Aku selalu maki kau, marah kau tak tentu hala, kecewakan kau, sakitkan hati kau, dan macam-macam lagilah aku buat kan ? Hrmm, aku tahu yang aku ni panas baran dan tak reti nak control panas baran aku dan paling teruknya aku ni tak pernah fikir perasaan kau seperti mana yang kau bagi tahu aku dulu, aku cari kau time aku susah je, cerita masalah aku dgn bf aku sampai menangis-nangis bagailah dan kau pun tenangkan aku. tapi bila aku happy je langsung lupa kau. Sangkaan kau meleset ! Aku tak pernah lupakan kau walaupun 1 hari tapi setengah hari tu pernah lah, hehe. Jujur, setiap pagi sebelum nak pergi sekolah, aku selalu berdoa supaya aku akan terserempak dengan kau sebab aku rindu kau lah gila ! Gila pun tak rindu kau macam mana aku rindu kau. Kau tahu tak ? Haha.

 Natijahnya, aku sentiasa berdoa agar kita sentiasa bersahabat selamanya.Sumpah aku rindu haziq yang dulu. Aku rindu nak share good news , bad news dengan kau. Aku rindu kawan baik aku bernama haziq hanis. Aku nak balik kawan aku haziq yang selalu buat aku happy, buat aku tak berhenti nak gelak, haziq yang gila-gila, haziq yang sentiasa ada time aku sedih, ada masalah, aku nak haziq yang duluuuuu ! Aku rindu semua tu ! :') Aku post tajuk ni sebab aku nak kau tahu yang aku tak pernah lupa kau dan aku sayang kau lah kawan. Aku gembira sebab hari ni genap setahun (mengikut kalendar Islam) kita start rapat, tengok lembu kene sembelih #rayahaji, bergila-gila bersama, layan sewel kau pagi- pagi buta dulu. Lepak sama and macam-macam lagi. Cuma sejak 2 ke 3 bulan ni je kita ada masalah sikit dan ia berpunca dari diri aku sendiri. Aku minta maaf -,- .Oh , aku tak sanggup nak teruskan lagi. Tak berhenti aku menagis taip post ni. Nanti kesian pulak ayah aku kene beli tisu banyak-banyak. haha :) 

Okay lah kawan , sampai sini je lah aku share.

Opsss, lupa pulak. Haziq, nak tanya key chain yang menyerupai gambar bawah ni, kau simpan lagi ke tak ? Mesti kau simpan dalam almari je sampai berhabuk kan ? kan? kan ? Atau dah kene angkut dengan lori sampah. Hrmm, takpe lah. Aku faham :)



Selamat Hari Raya Aidiladha :)

No comments:

Post a Comment